Працює, поки ти спиш... Звучить занадто добре, щоб бути правдою? Не тоді, коли йдеться про останній косметичний прорив від Avon: нічна маска для обличчя «Ідеальне зволоження» з серії ANEW. Поєднання зволожувальної дії гіалуронової кислоти та відновлювальних властивостей масла ши обіцяє дати нове значення для терміну «сон для краси».
Виконавчий директор Avon з глобального інноваційного маркетингу Аліна Гонсалес – один з експертів, які допомогли втілити новий продукт у життя. Її робота – бути в курсі всіх потреб жінок у догляді за шкірою та тілом. То ж вона дійсно розуміється на тому, як створити неймовірну маску для обличчя. Аліна відповіла на наші питання.
Як працює нічна маска для обличчя «Ідеальне зволоження» з серії ANEW і що особливого містить її формула?
Формула маски містить масло ши, гіалуронову кислоту і кераміди та ефективно зволожує шкіру протягом ночі. Основна причина – наявність у складі гіалуронової кислоти, що є потужним зволожувачем. Спеціальна формула робить шкіру свіжою, зволоженою та молодшою на вигляд. Вона також допомагає зменшити видимість зморщок.
Що робить цей продукт таким ефективним?
Його здатність зволожувати шкіру не тільки впродовж восьмигодинного сну (просто мрія), але також найближчі 40 годин. Маска здатна насичувати шкіру вологою протягом двох днів і не потребує повторного нанесення. Крім того, її гелева формула практично непомітна на обличчі. Тож я можу спокійно відпочивати, знаючи, що не залишу небажаних слідів на подушці.
Гіалуронова кислота та олія ши змішуються у формулу гелю в міжнародному R + D центрі компанії Avon в Сафферні, штат Нью-Йорк.
Як створюються продукти Avon?
У наших науково-дослідницьких лабораторіях. Ми працюємо з неймовірною групою вчених і фахівців з догляду за шкірою, щоб створювати передові продукти. Ми думаємо не тільки про догляд за шкірою, ми думаємо про стиль життя. Які продукти підходять краще для сучасних працюючих жінок? Це продукт, який забезпечує інтенсивне зволоження для шкіри і який доступний для кожної жінки. Лише одне нанесення три рази на тиждень дарує сяючий колір обличчя. Але не забувай про SPF-захист для денного догляду!
Вчений у лабораторії працює над формулою нічної маски для обличчя «Ідеальне зволоження».
Як нічна маска відповідає твоїй «філософії краси»?
Коли справа стосується щоденного догляду за шкірою, мій девіз: «Мінімальні зусилля та максимальні результати». Суха шкіра? Ознаки старіння? Ця нічна маска впорається з усім. А для зайнятих, як і я, жінок, продукт, який працює, поки ти спиш, є найкращим для легкого, безстресового догляду за шкірою.
Яким є твій нічний догляд за шкірою?
Тобі знайоме неспокійне відчуття, коли відпочиваєш у ліжку наприкінці довгого робочого дня і відчуваєш, що щось забула? Ось так я себе почуваю, коли забула нанести нічну зволожувальну маску. Після ретельного очищення мого обличчя (від макіяжу, надлишку бруду) та нічного зволоження, маска – це останній крок. Її гелева формула бездоганно працює після нічного крему, що робить нанесення дуже простим. Тож не дивно, що надійність цього продукту та довготривалий захист від сухості шкіри робить нічну маску важливим кроком у моєму нічному догляді за шкірою.
Що ти б порадила жінкам, які хочуть покращити стан своєї шкіри?
Найголовніше – це зволоження. Про це постійно всі говорять, тому що це правда. Зволоження – така ж базова потреба для нашої шкіри, як пити воду і займатися спортом для нашого здоров’я.
Парфумер Гаррі Фремонт запрошує нас до запашної подорожі в аромат Avon Femme
Перше враження – важливе, ось чому флакон квіткового аромату AVON Femme є таким вишуканий. Проте Avon Femme – це не просто красивий флакон.
Гаррі Фремонт, досвідчений парфумер у Firmenich (один з найбільш шанованих будинків парфумів у світі) і партнер компанії Avon у створенні аромату Avon Femme, допоміг втілити цю красу в життя. Цьому джентельменові, який виграв безліч нагород FIFI (найвища нагорода в галузі парфумерії), завжди вдається виразити багато емоцій в одному флаконі.
Читай далі і дізнаєшся зі слів самого французького майстра, як був створений незабутній аромат Avon Femme.
Натхнення
«Мене надихав мерехтливий діамант. Я хотів, щоб парфумна вода AVON Femme була розкішним букетом витонченості, таким, як сучасна жінка. Мене також надихала ідея, що жінки хочуть мати все. Я уявляв різні типи жінок і прагнув їх усіх втілити у звучанні цього аромату. Тож створення AVON Femme – це бажання підкреслити те, якою є жінка».
Основні ноти аромату
«Створюючи аромат, я намагаюся знайти різні звучання вже відомих класичних інгредієнтів. У парфумні воді AVON Femme я хотів розкрити ноти жасмину більш яскраво та свіжо. Тож скомбінував їх з рожевим грейпфрутом та соковитою грушею. Цей аромат є дуже особливим, оскільки він довго тримається, залишаючи стійку вуаль на шкірі».
Дизайн
«Флакон є важливою складовою. Це наче продовження історії аромату. Флакон завжди має розкривати характер аромату».
Жінка
«Жінка з ароматом AVON Femme зачаровує і манить. Вона втілює сучасний гламур і є цікавою особистістю, яка, звичайно ж, привертає увагу до себе. Для неї аромат – це продовження її стилю. Вона вибирає аромати багатовимірні та вишукані, як і вона сама».
Від глибоких червоних до яскравих ягідних, від гарячих оранжевих до ніжних рожевих – багата гама кольорів прикрашає губи жінок по всьому світу кожного дня. Тож як продукт, який удосконалювався протягом століть, де-факто став формою самовираження?
Переглянь подані нижче фотографії та дізнайся історію створення помади (сьогодні одного з найпопулярніших засобів макіяжу у світі) і яку роль у цьому зіграла компанія Avon.
1910-1940 роки. Ранній період
Перша помада Avon, приблизно 1910 рік.
Хоча розробка продукту почалася на декілька років раніше, продавати помади компанія Avon стала у 1919 році в металевому контейнері. Спочатку було всього два відтінки: Light (Світлий) і Dark (Темний). Помаду часто наносили в модному на той час стилі «дуга Купідона», головною ознакою якого було підкреслення галочки на верхній губі.
Зразки помад, 1938 рік.
В 1930-х роках помада Avon мала вже п'ять відтінків: Dark (Темний), Medium (Середній), Vivid (Яскравий), Betsy Ross (Бетсі Росс*) і Ripe Cherry (Стигла Вишня). Клієнтів запрошували спробувати відтінки за допомогою карток зі зразками помад, що були створені у 1938 році. Кожна картка включала у собі один з п'яти відтінків у мініатюрному контейнері та розхвалювала привабливі переваги певного кольору (наприклад, «висока якість» та «дивовижна стійкість»).
* філадельфійська швачка, яка, за переказами, пошила перший американський прапор
1941-1962 роки. Середина століття
Намальована реклама для помади Double Dare Red, 1946 рік.
Працівники Avon працюють за конвеєром, 1950 рік.
Незабаром Avon матиме один з найшвидших конвеєрів із виготовлення помад, за яким працювали і чоловіки, і жінки, виготовляючи більше 250 помад за одну хвилину і часто 300,000 помад лише за один день.
Чарівний рожевий відтінок з’являється у рекламі журналу Seventeen, 1957 рік.
Більш натуральні відтінки рожевого та персикового здобувають популярність, 1962 рік.
1963-1987 роки: енергійні сімдесяті та вісімдесяті
Популярні на той час геометричні принти та візерунки прикрашали упаковки помад Avon, 1970 рік.
У цій рекламі компанія Avon знайомить клієнтів зі своїми представниками, 1987 рік.
Завдяки духу бунтарства, який характеризував 1970-80-ті роки, сміливі відтінки кольорів, такі як помаранчевий, кораловий та фуксія, витіснили більш природні кольори 1960-х і традиційний матовий червоний 1950-х років.
1988-2015 роки. Колір – це сила
«Колір – це сила», реклама Avon, 2000 рік.
Губи виглядають дуже соковитими завдяки помаді «Невагомість», Poppy Pink (Рожевий мак), 2015 рік.
Що відрізняє цю помаду від інших? Невагома кремова формула без щільних восків зволожує губи і відчувається на них так само чудово, як і виглядає. Відтінки помад дарують стійкий колір, який привертає увагу. Сьогодні компанія Avon продає більше 400 відтінків помад завдяки шістьом мільйонам представників, для яких помада є засобом існування. Насолоджуйся епохою помади! «Одягай» свою улюблену помаду щоразу перед виходом з дому!
Від глибоких червоних до яскравих ягідних, від гарячих оранжевих до ніжних рожевих – багата гама кольорів прикрашає губи жінок по всьому світу кожного дня. Тож як продукт, який удосконалювався протягом століть, де-факто став формою самовираження?
Переглянь подані нижче фотографії та дізнайся історію створення помади (сьогодні одного з найпопулярніших засобів макіяжу у світі) і яку роль у цьому зіграла компанія Avon.
1910-1940 роки. Ранній період
Перша помада Avon, приблизно 1910 рік.
Хоча розробка продукту почалася на декілька років раніше, продавати помади компанія Avon стала у 1919 році в металевому контейнері. Спочатку було всього два відтінки: Light (Світлий) і Dark (Темний). Помаду часто наносили в модному на той час стилі «дуга Купідона», головною ознакою якого було підкреслення галочки на верхній губі.
Зразки помад, 1938 рік.
В 1930-х роках помада Avon мала вже п'ять відтінків: Dark (Темний), Medium (Середній), Vivid (Яскравий), Betsy Ross (Бетсі Росс*) і Ripe Cherry (Стигла Вишня). Клієнтів запрошували спробувати відтінки за допомогою карток зі зразками помад, що були створені у 1938 році. Кожна картка включала у собі один з п'яти відтінків у мініатюрному контейнері та розхвалювала привабливі переваги певного кольору (наприклад, «висока якість» та «дивовижна стійкість»).
* філадельфійська швачка, яка, за переказами, пошила перший американський прапор
1941-1962 роки. Середина століття
Намальована реклама для помади Double Dare Red, 1946 рік.
Працівники Avon працюють за конвеєром, 1950 рік.
Незабаром Avon матиме один з найшвидших конвеєрів із виготовлення помад, за яким працювали і чоловіки, і жінки, виготовляючи більше 250 помад за одну хвилину і часто 300,000 помад лише за один день.
Чарівний рожевий відтінок з’являється у рекламі журналу Seventeen, 1957 рік.
Більш натуральні відтінки рожевого та персикового здобувають популярність, 1962 рік.
1963-1987 роки: енергійні сімдесяті та вісімдесяті
Популярні на той час геометричні принти та візерунки прикрашали упаковки помад Avon, 1970 рік.
У цій рекламі компанія Avon знайомить клієнтів зі своїми представниками, 1987 рік.
Завдяки духу бунтарства, який характеризував 1970-80-ті роки, сміливі відтінки кольорів, такі як помаранчевий, кораловий та фуксія, витіснили більш природні кольори 1960-х і традиційний матовий червоний 1950-х років.
1988-2015 роки. Колір – це сила
«Колір – це сила», реклама Avon, 2000 рік.
Губи виглядають дуже соковитими завдяки помаді «Невагомість», Poppy Pink (Рожевий мак), 2015 рік.
Що відрізняє цю помаду від інших? Невагома кремова формула без щільних восків зволожує губи і відчувається на них так само чудово, як і виглядає. Відтінки помад дарують стійкий колір, який привертає увагу. Сьогодні компанія Avon продає більше 400 відтінків помад завдяки шістьом мільйонам представників, для яких помада є засобом існування. Насолоджуйся епохою помади! «Одягай» свою улюблену помаду щоразу перед виходом з дому!