Пятница, 17.05.2024, 06:23
Avon регистрация
Приветствую Вас Гость



Главная » 2015 » Август » 29 » губная помада
19:51
губная помада

Столітня еволюція губної помади Avon

Avon
Від глибоких червоних до яскравих ягідних, від гарячих оранжевих до ніжних рожевих – багата гама кольорів прикрашає губи жінок по всьому світу кожного дня. Тож як продукт, який удосконалювався протягом століть, де-факто став формою самовираження? 
Переглянь подані нижче фотографії та дізнайся історію створення помади (сьогодні одного з найпопулярніших засобів макіяжу у світі) і яку роль у цьому зіграла компанія Avon.

1910-1940 роки. Ранній період

Avon

Перша помада Avon, приблизно 1910 рік.

 

Хоча розробка продукту почалася на декілька років раніше, продавати помади компанія Avon стала у 1919 році в металевому контейнері. Спочатку було всього два відтінки: Light (Світлий) і Dark (Темний). Помаду часто наносили в модному на той час стилі «дуга Купідона», головною ознакою якого було підкреслення галочки на верхній губі.
Avon

Зразки помад, 1938 рік.

 

В 1930-х роках помада Avon мала вже п'ять відтінків: Dark (Темний), Medium (Середній), Vivid (Яскравий), Betsy Ross (Бетсі Росс*) і Ripe Cherry (Стигла Вишня). Клієнтів запрошували спробувати відтінки за допомогою карток зі зразками помад, що були створені у 1938 році. Кожна картка включала у собі один з п'яти відтінків у мініатюрному контейнері та розхвалювала привабливі переваги певного кольору (наприклад, «висока якість» та «дивовижна стійкість»).
* філадельфійська швачка, яка, за переказами, пошила перший американський прапор

1941-1962 роки. Середина століття

Avon

Намальована реклама для помади Double Dare Red, 1946 рік.

 

Avon

Працівники Avon працюють за конвеєром, 1950 рік.

 

Незабаром Avon матиме один з найшвидших конвеєрів із виготовлення помад, за яким працювали і чоловіки, і жінки, виготовляючи більше 250 помад за одну хвилину і часто 300,000 помад лише за один день.
Avon

Чарівний рожевий відтінок з’являється у рекламі журналу Seventeen, 1957 рік.

 

Avon

Більш натуральні відтінки рожевого та персикового здобувають популярність, 1962 рік.

1963-1987 роки: енергійні сімдесяті та вісімдесяті

Avon

Популярні на той час геометричні принти та візерунки прикрашали упаковки помад Avon, 1970 рік.

 

Avon

У цій рекламі компанія Avon знайомить клієнтів зі своїми представниками, 1987 рік.

 

Завдяки духу бунтарства, який характеризував 1970-80-ті роки, сміливі відтінки кольорів, такі як помаранчевий, кораловий та фуксія, витіснили більш природні кольори 1960-х і традиційний матовий червоний 1950-х років.

1988-2015 роки. Колір – це сила

Avon

«Колір – це сила», реклама Avon, 2000 рік.

 

Avon

 

Губи виглядають дуже соковитими завдяки помаді «Невагомість», Poppy Pink (Рожевий мак), 2015 рік.

 

Що відрізняє цю помаду від інших? Невагома кремова формула без щільних восків зволожує губи і відчувається на них так само чудово, як і виглядає. Відтінки помад дарують стійкий колір, який привертає увагу. Сьогодні компанія Avon продає більше 400 відтінків помад завдяки шістьом мільйонам представників, для яких помада є засобом існування. Насолоджуйся епохою помади! «Одягай» свою улюблену помаду щоразу перед виходом з дому!
Просмотров: 284 | Добавил: Admin | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar

Вход на сайт

Поиск

Календарь

«  Август 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Наш опрос

Какую продукцию Avon вы чаще заказываете?
Всего ответов: 3

Праздники

Семейные праздники

Погода

Курс валют

Друзья сайта

  • Статистика



    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0


    Пользователи, посетившие
    сайт за текущий день :
    Рейтинг@Mail.ru Яндекс.Метрика
    avonreg.at.ua © 2024
    _____________________
    Все права защищены. Использование материалов только со ссылкой на сайт.

    Бесплатный конструктор сайтов - uCozЯндекс.Метрика