Від глибоких червоних до яскравих ягідних, від гарячих оранжевих до ніжних рожевих – багата гама кольорів прикрашає губи жінок по всьому світу кожного дня. Тож як продукт, який удосконалювався протягом століть, де-факто став формою самовираження?
Переглянь подані нижче фотографії та дізнайся історію створення помади (сьогодні одного з найпопулярніших засобів макіяжу у світі) і яку роль у цьому зіграла компанія Avon.
1910-1940 роки. Ранній період
Перша помада Avon, приблизно 1910 рік.
Хоча розробка продукту почалася на декілька років раніше, продавати помади компанія Avon стала у 1919 році в металевому контейнері. Спочатку було всього два відтінки: Light (Світлий) і Dark (Темний). Помаду часто наносили в модному на той час стилі «дуга Купідона», головною ознакою якого було підкреслення галочки на верхній губі.
Зразки помад, 1938 рік.
В 1930-х роках помада Avon мала вже п'ять відтінків: Dark (Темний), Medium (Середній), Vivid (Яскравий), Betsy Ross (Бетсі Росс*) і Ripe Cherry (Стигла Вишня). Клієнтів запрошували спробувати відтінки за допомогою карток зі зразками помад, що були створені у 1938 році. Кожна картка включала у собі один з п'яти відтінків у мініатюрному контейнері та розхвалювала привабливі переваги певного кольору (наприклад, «висока якість» та «дивовижна стійкість»).
* філадельфійська швачка, яка, за переказами, пошила перший американський прапор
1941-1962 роки. Середина століття
Намальована реклама для помади Double Dare Red, 1946 рік.
Працівники Avon працюють за конвеєром, 1950 рік.
Незабаром Avon матиме один з найшвидших конвеєрів із виготовлення помад, за яким працювали і чоловіки, і жінки, виготовляючи більше 250 помад за одну хвилину і часто 300,000 помад лише за один день.
Чарівний рожевий відтінок з’являється у рекламі журналу Seventeen, 1957 рік.
Більш натуральні відтінки рожевого та персикового здобувають популярність, 1962 рік.
1963-1987 роки: енергійні сімдесяті та вісімдесяті
Популярні на той час геометричні принти та візерунки прикрашали упаковки помад Avon, 1970 рік.
У цій рекламі компанія Avon знайомить клієнтів зі своїми представниками, 1987 рік.
Завдяки духу бунтарства, який характеризував 1970-80-ті роки, сміливі відтінки кольорів, такі як помаранчевий, кораловий та фуксія, витіснили більш природні кольори 1960-х і традиційний матовий червоний 1950-х років.
1988-2015 роки. Колір – це сила
«Колір – це сила», реклама Avon, 2000 рік.
Губи виглядають дуже соковитими завдяки помаді «Невагомість», Poppy Pink (Рожевий мак), 2015 рік.
Що відрізняє цю помаду від інших? Невагома кремова формула без щільних восків зволожує губи і відчувається на них так само чудово, як і виглядає. Відтінки помад дарують стійкий колір, який привертає увагу. Сьогодні компанія Avon продає більше 400 відтінків помад завдяки шістьом мільйонам представників, для яких помада є засобом існування. Насолоджуйся епохою помади! «Одягай» свою улюблену помаду щоразу перед виходом з дому!